Шановний Покупець, Якщо з яких-небудь причин Ви вирішили відмовитися від придбаного товару, то можете зробити це відповідно до Закону України  «Про захист прав споживачів» №1023-XII от 12.05.1991

Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.
Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно для покупки його Клієнтом.
При відмові Клієнта від Товару належної якості Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги.

 

Поставка товарів здійснюється на умовах DDP або EXW згідно ІНКОТЕРМС 2010.

Пунктом поставки товарів є склад Продавця. 

У разі відмови покупця від товару, який було відправлено за допомогою транспортних компаній або кур’єром продавця – вартість доставки товару та відправлення його назад оплачується покупцем.

Обміну та поверненню не підлягають товари з переліку затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 р № 172.

Повернення та обмін технічно склданих побутових приладів здійснюється згідно Постанови КМУ N 506
від 11 квітня 2002 р. 

Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України “Про захист прав споживачів”, у разі виникнення сумнівів в якості споживаного товару, такий товар повинен бути підданий спеціалізованої експертизі. Обмін або повернення грошових коштів за такий товар осущетсвляется тільки за результатами експертизи. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Покупець, якому проданий товар неналежної якості, якщо це не було вказано продавцем (наприклад, покупка завідомо дефектного товару), вправі за своїм вибором заявити будь-який з нижчеперелічених вимог:

заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
пропорційного зменшення ціни;
безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем або третьою особою;
вправі відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов’язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов’язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.

Якщо у Вас відбулися проблеми з товаром, спочатку здійсніть наступні дії:

– зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом – розділ Контакти

– напишіть нам на електронну пошту sales@av-dnepr.com.ua, в темі листа вкажіть «Повернення товару», сформулюйте проблему, вкажіть номер замовлення, дату покупки, додайте фотографії ПІБ, контактний телефон, наш консультант допоможе вам вирішити її.