Правила роботи сервісного центру AV-Dnepr

Будь ласка, ознайомтеся з цими правилами перед передачею обладнання до сервісного центру.

AV-Dnepr – спеціалізований сервісний центр післягарантійного ремонту аудіовізуального обладнання.

Якщо Ваше обладнання знаходиться на гарантії та Ви бажаєте її зберегти – звертайтесь до сервісного центру гарантійного ремонту, який вказаний у паспорті на товар або на офіційному сайті виробника.

AV-Dnepr надає гарантію лише на комплектуючі, які були замінені та роботи, проведені у СЦ.

Процедура обслуговування обладнання

1. Звернення

Звернення Замовника до СЦ AV-Dnepr з з’ясуванням можливості прийому обладнання на діагностику.

Потрібно повідомити точну модель обладнання, виробника, проблему.

2. Доставка у СЦ AV-Dnepr

Особисто чи з допомогою транспортної компанії ” Нова пошта ” .

Доставка і з СЦ AV-Dnepr здійснюється за рахунок Замовника.

3. Діагностика

Вартість діагностики повідомляється Замовнику перед прийомом обладнання та вказується у квитанції.
Діагностика не оплачується у разі ремонту.

4. Оголошення вартості ремонту Замовнику

5. Ремонт

6. Тест

7. Видача обладнання

Види техніки, які ми ремонтуємо

Проектори 

Виробники: Optoma, Epson, Panasonic, Projectiondesign, Barco, Christie, Mitsubishi, Acer, Asus, Sanyo, BenQ, Canon, NEC, ViewSonic, Dell, Sony, JVC, Casio, InFocus, 3M, Eiki, Digital Projection, Hitachi, LG, Vivitec, Sharp, Samsung, Toshiba, Boxlight, Sharp/Nec, MAXELL та деякі інші (уточнюйте).

Не приймаємо проектори: кустарного виробництва, що не сертифіковані в Україні, так звані “китайські проектори”.

Інтерактивні дошки

Виробники: Panasonic, SmartBoard, Newline, Intech, MolyBoard, Acer, TRIUMPH BOARD, Yesvision, Gaoke,Turning Technologies, Bansion, IPBoard, IQBoard, Promethean, Labwe, PolyVision та деякі інші (уточнюйте).

Інтерактивні панелі

Виробники: Panasonic, Smart Board, Newline, Intech, Hitachi, Optoma, TRIUMPH BOARD, Yesvision, Prestigio та деякі інші (уточнюйте).

Акустичне обладнання

Мікшерські пульти, мікрофони, підсилювачі, колонки, ресивери та інше.

Не приймаємо обладнання саморобне чи невідомих виробників.

Телевізори та панелі

Більшості виробників.

Ноутбуки, комп’ютери, сервери

Більшості виробників.

Переважно приймаємо це обладнання від організацій. Можливість прийому від приватних осіб – уточнюйте!

Перед доставкою техніки на ремонт у СЦ AV-Dnepr

Необхідно зв’язатися з нами за телефоном або будь-яким іншим способом, вказаним у розділі Контакти

Для визначення можливості прийому конкретного обладнання та подальшого ремонту необхідно повідомити наступну інформацію:

♦ точна модаль (марка, артикул) та виробник обладнання
♦ серійний номер обладнання (за потреби)
♦ несправність (що не працює?)
♦ що могло бути причиною виникнення несправності (що саме сталося, після чого виникла несправність?)
♦ що передувало виникненню несправності (чи сигналізувало обладнання про якісь проблеми, чи був сторонній шум тощо)?
♦ чи було стороннє втручання (чи розбиралося обладнання самостійно або в іншому сервісному центрі (вказати назву, наявні акти))

Вся інформація має бути достовірною.

Менеджер сервісного центру повідомить про можливість прийому обладнання та необхідні аксесуари, які мають бути доставлені до СЦ разом з обладнанням (наприклад, пульт д/к).

Доставка обладнання до сервісного центру AV-Dnepr. Приймання обладнання

Доставка обладнання здійснюється:
♦ особисто за адресою СЦ AV-Dnepr
♦ транспортною компанією “Нова пошта”

Доставка обладнання до та з СЦ AV-Dnepr проводиться за рахунок Замовника.

Менеджеру з приймання обладнання необхідно повідомити всю інформацію, яка вказана вище, надати сервісну книжку (якщо вона відсутня або в ній немає записів – надається інформація про попередні ремонти та ТО).

У разі надання недостовірної інформації у ремонті може бути відмовлено. У разі виявлення факту стороннього втручання в обладнання при тому, що було повідомлено зворотне – вартість діагностики може бути збільшена.

У разі доставки обладнання за допомогою транспортної компанії в коробці з обладнанням необхідно вкласти інформаційний лист із зазначенням контактних даних Замовника і проблеми з обладнанням, а також всі необхідні для діагностики аксесуари (наприклад, пульт д/к, стійки тощо).

Діагностика

Діагностика обладнання є обов’язковою.

Діагностика оплачується лише у разі відмови Замовника від ремонту чи неможливості його здійснення.

Вартість діагностики індивідуальна (залежить від типу обладнання) та повідомляється Замовнику під час звернення, при прийманні обладнання та вказується у квитанції про приймання обладнання.

Вартість діагностики від 400 грн.

Вартість діагностики проекторів: 400 грн. (х1.5, x2, x5). Підвищуючий коефіцієнт залежить від типу проектора. Вартість діагностики акустичних систем – від 600 грн.

Діагностика має на увазі виявлення дефектів обладнання, які вплинули на проблеми у роботі техніки.

Діагностика проектора – оцінка технічного стану проектора та вартість робіт для приведення його в робочий стан. Діагностика – це діагностика несправностей, заявлених Замовником. Діагностика може виявити приховані дефекти, але це не являється її основною метою.

Повна діагностика технічного стану обладнання (відповідність техніки паспортним даним) також може бути здійснена в нашому сервісному центрі. Вартість даної діагностики (експертизи) – від 2000 грн.

Після проведення діагностики із Замовником в усній формі (шляхом телефонного дзвінка) або іншим способом погоджуються попередні вартість та строк виконання робіт.

У деяких випадках можливе проведення ремонту без попереднього узгодження вартості із Замовником: наприклад, у разі дрібного ремонту. Цей випадок обговорюється із Замовником під час приймання обладнання та вказується у квитанції. Тобто, в деяких випадках у квитанції вказується сума, до якої можливе проведення ремонту без погодження вартості із Замовником.

Устаткування за згодою Замовника приймається без розбирання та детальної перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень. Замовник згоден, що всі несправності та внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в обладнанні під час технічного обслуговування (діагностики, ремонту), виникли до прийому обладнання. Замовник згоден з тим, що витратні матеріали, які встановлені в устаткуванні можуть бути витрачені (вийти з ладу) у процесі діагностики, ремонту чи тесту. Так, наприклад, лампи проекторів можуть вийти з ладу (зокрема вибухнути) на етапі діагностики чи тесту. У разі виникнення цієї ситуації Замовник претензій до сервісного центру не має. Замовник погоджується з тим, що заміна витратних матеріалів, термін експлуатації яких може закінчитися на будь-якому етапі ремонту, не входить у вартість ремонту.

Ремонт

Ремонт здійснюється лише після погодження із Замовником вартості та строків. У разі відмови від ремонту – Замовник оплачує вартість діагностики на умовах, зазначених вище.

При здійсненні ремонту провадиться усунення лише заявлених у квитанції несправностей. За погодженням із Замовником може бути здійснено за додаткову оплату ремонт інших несправностей, які можуть бути виявлені на будь-якому етапі.

Тестування

Тест обладнання щодо усунення несправностей, які були заявлені Замовником.

Зберігання обладнання та інші умови

Пристрій зберігається безкоштовно на території СЦ протягом 7 (семи) днів з моменту повідомлення Замовника про результати діагностики, після чого з Замовника стягується плата у розмірі 10% вартості діагностики (але не менше 50 грн.) за добу зберігання.

Пристрій зберігається безкоштовно на території СЦ протягом 7 (семи) днів з моменту повідомлення Замовника про готовність ремонту, після чого із Замовника стягується плата у розмірі 10% вартості ремонту (але не менше 50 грн.) за кожну добу зберігання.

Якщо Замовник не забирає пристрій протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту повідомлення, пристрій переходить у власність СЦ у рахунок покриття збитків, що зазнав СЦ при ремонті та зберіганні техніки.

Замовник дає дозвіл на обробку та зберігання своїх персональних даних згідно із Законом України “Про захист персональних даних”.

 

Редакція діє з 08.11.2021 г.